> Contactgegevens
Rothes (handelend onder de naam SINCE1912)
De la Reijweg 13, 4818BA Breda
E-mail adres: info@since1912.nl
KvK-nummer: 59855436
BTW-nummer: NL853669648B01
> Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Zodra je alle stappen hebt gedaan om een bestelling te plaatsen op SINCE1912 en je betaling is afgerond en goedgekeurd, ontvang je direct van ons een bevestigingsmail.
In deze mail zie je tevens de factuur van jouw, reeds betaalde, bestelling.
Gebruik bij vragen altijd het factuurnummer boven aan de factuur wanneer je contact opneemt met ons.
> Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Een bestelling bij SINCE1912 wordt pas een daadwerkelijke bestelling zodra de betaling van de bestelling bij ons binnen is. Betaal je met IDEAL dan wordt je betaling op hetzelfde moment uitgevoerd. Kies je voor een bankoverschrijving, dan wordt deze betaling, afhankelijk van je bank, een of enkele dagen later pas uitgevoerd.
Bestel je:
- Maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur - binnen 1-4 dagen bezorgd*
- Tussen vrijdag 16:00 uur en maandag - binnen 1-4 dagen bezorgd*
Bestellingen naar België kan wel eens een dag langer duren.
*Wij streven er naar om je bestelling binnen 1-4 werkdag te bezorgen, enkel zijn wij afhankelijk van de handelings sneldheid van PostNL.
> Hoe kan ik mijn bestellingen bij SINCE1912 betalen?
Onze betalingen verlopen via MOLLIE, veilig en betrouwbaar betalen.
IDEAL: IDEAL is de makkelijkste en snelste manier van betalen. Omdat een IDEAL betaling direct wordt uitgevoerd is je bestelling ook direct geplaatst. Wij gaan je bestelling daarom ook zo snel mogelijk voor je in orde maken en naar je opsturen.
MISTER CASH: Mister Cash is de Belgische variant op IDEAL. Ook via dit systeem worden betalingen direct uitgevoerd wanneer je een bestelling plaatst. Ook hier versturen wij jouw bestelling zo snel mogelijk.
CREDITCARD: Visa en Mastercard is bij ons geen probleem. Via het online betaalplatform Mollie rekenen je snel en eenvoudig af.
*Let op: voor een betaling met Creditcard & Mister Cash kunnen er extra transactie kosten berekend worden.
> Krijg ik een bevestiging zodra mijn bestelling is gelukt ?
Ja. Zodra je bestelling is geplaatst en de betaling is gelukt, ontvang je altijd direct een bevestiging per email.
In deze email staat onder andere je aankoopbewijs met daarop:
- Je factuurnummer
- De door jou bestelde artikelen
- Je aankoopbedrag
> Wat zijn de bezorgkosten ?
Bij bestellingen vanaf € 75,- stuurt SINCE1912 jouw bestelling kosteloos naar je op. Dit geldt alleen voor verzendingen naar adressen in Nederland. Je betaalt dan dus geen extra bestelkosten!
Voor bestellingen tussen € 0,- en € 75,- vragen wij een bijdrage in de bezorgkosten, voor Nederland is dat €4,95 en voor Belgie tussen de € 2,50 en € 7,95. Bij gelijktijdige aankoop van meerdere producten kan het zijn dat de verzendkosten wat oplopen. Dit is afhankelijk van het totale gewicht van je bestelling.
> Wat is de zichttermijn bij SINCE1912?
Je hebt altijd een zichttermijn van 14 dagen en je kunt je aankoop altijd ruilen of je geld terug krijgen.
Natuurlijk moet je aankoop altijd wel aan een aantal voorwaarden voldoen:
- Je aankoop moet ongebruikt, ongedragen en niet gewassen zijn
- Informatiekaartjes of labels moeten nog aan je aankoop zitten
- Je aankoop moet in de originele verpakking zitten
- Je aankoop moet compleet zijn
- Het aankoopbewijs en retour formulier moet altijd met je retour worden meegestuurd
De regel is dat wij jouw retour altijd weer als nieuw moeten kunnen verkopen.
> Hoe retourneer ik mijn pakket?
Download hier je RETOUR FORMULIER
Vul deze compleet in zodat wij alles juist kunnen verwerken.
Stuur je retour terug naar SINCE1912 via PostNL of een andere pakketdienst. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
> Hoe ruil ik mijn pakket?
Natuurlijk moet je je aankoop altijd naar ons retour sturen. Zie hiervoor bovenstaande instructie.
Wij adviseren je het volgende te doen:
- Je hebt een verkeerde maat bestelt en je wilt deze nu omruilen voor de juiste maat? Wacht dan niet tot wij je retour hebben ontvangen. Dit kan namelijk een aantal dagen tot een week duren. De kans is groot dat jouw maat dan inmiddels is uitverkocht.
- Bestel zo snel mogelijk jouw goede maat. Dit is dus gewoon een hele nieuwe bestelling. Doe je dit weer voor 16.00 uur, dan heb je je goede maat de volgende werkdag al in huis.
- Je betaalt dan als het ware je aankoop 2 keer.
- Stuur gelijk daaraan je retour incl retourformulier zo spoedig mogelijk naar ons terug. Zie hiervoor bovenstaande instructie.
- Zodra wij je retour hebben ontvangen, crediteren wij je aankoopbedrag dezelfde dag nog naar je rekening.
- Op deze manier voorkom je dus dat je goede maat niet meer is te verkrijgen.
- Als jouw maat niet meer op voorraad is, crediteren wij je aankoopbedrag naar je rekening.